Fakta om Bengt Ljungblad

- Hejsan, jag heter Bengt Ljungblad och jag är ungefär 37 år. Jag är programledaren till tv-serien "Korta filmer med Bengt Ljungblad" Ni får inte missa mina sex avsnitt där jag visar många olika soters filmer.
Det finns nog filmer som passar till er alla. 
Det blir en kul fest, fast vissa filmer kan vara lite barnsliga kan man tycka och vissa kan vara långt över gränsen medens andra filmer kan vara hur bra och välgjorda som helst. Alla filmer är väldigt olika och det finns jättemånga så tveka inte en sekund på att gå dit. På kategorin "Korta filmer med Bengt Ljungblad" kan du hitta mina sex olika avsnitt som innehåller sex olika kategorier.

Innehåll:
1. avsnittet handlar om mat 
2. avsnittet handlar om musik
3. avsnittet handlar om sport
4. avsnittet handlar om yrken
5. avsnittet handlar om reklam
6. avsnittet handlar om julen


140073-907



"KORTA FILMER MED BENGT LJUNGBLAD"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Christian Hansson

Manusförfattare, regissör och skådespelare

RSS 2.0