Läs texten

>Tjejen: Hej >

>Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu! >

>tjejen: Vill du att jag ska gå? >

>Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt. >

>Tjejen: Älskar du mig? >

>Killen: Självklart, alla tider på dygnet. >

>Tjejen: Har du bedragit mig någon gång? >

>Killen Nej aldrig! Varför frågar du ens? >

>Tjejen: vill du kyssa mig? >

>Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det. >

>Tjejen: Skulle du någonsin slå mig? >

>Killen: Är du galen? Du känner väl mig? >

>Tjejen: Kan jag lita på dig? >

>Killen: Ja älskling... >

>Tjejen: Älskling.. >

>7 år efter: >
 
>Läs texten nerifrån och upp.....


Kommentarer
Ida

HAHAHAHA den var ju skit bra

2008-05-20 @ 20:47:58
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Christian Hansson

Manusförfattare, regissör och skådespelare

RSS 2.0